Webin avulla voittoon - Ten Digital
349885
page-template-default,page,page-id-349885,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,ten digital-child-ver-1.0.0,moose-ver-1.1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
webin-avulla-voittoon-td

WEBIN AVULLA VOITTOON

Mitä tarvitset menestyksekkääseen verkkojulkaisuun?

VERKKOSIVUSTOSI OVAT USEASTI ENSIMMÄINEN KOSKETUS ASIAKKAASEEN

 

Vuonna 2016 Keltaiset sivut ovat passé. Me emme etsi tietoa palveluista tai tuotteista enää sanomalehtien mainossivuilta tai puhelinluetteloista. Me etsimme Googlesta.

 

 

Fakta 1: Suomalaiset tekevät vuodessa yli kymmenen miljardia Google-hakua. Verkosta etsitään tietoa, tuotteita ja palveluita.

 

 

Google-haut kertovat meille, mitä suomalaiset (asiakkaasi) haluavat. Kysy itseltäsi muutama kysymys:

  • Löytyvätkö sinun tuotteesi, palvelusi tai jakamasi tieto verkosta helposti?
  • Tiedätkö kuinka paljon tarjoamiasi palveluita tai tuotteita haetaan?
  • Tiedätkö miten niitä haetaan?
  • Tiedätkö miten saisit tuotteesi ja palvelusi näkyviin paremmin?

 

Asiakkaasi haluavat löytää sinut muiden joukosta. Jos et löydy, et ole olemassa.

 

 

Fakta 2: Jos asiakas löytää sinut ja päätyy sivuillesi, hän viipyy siellä juuri niin kauan kuin teet asiat helpoksi.

 

 

Haluaisitko että sivustosi ovat helppokäyttöiset, esteettiset ja mobiiliyhteensopivat? Hyvä, niin haluavat asiakkaasikin. Käytetyin toiminto webissä on back button, eli ”takaisin edelliseen”. Tämä siksi että asiakas ei löydä mitä etsii, ei pysty tekemään asioita helposti, turhautuu tai ei ymmärrä sisältöä. Vierailuajat sivustoilla lasketaan sekunneissa, ei minuuteissa. Siinä ajassa sinun on myytävä palvelu, ajanvaraus, tuote tai tilaus.

 

 

Me haluamme että sinun asiakkaasi löytävät mitä haluat heidän löytävän ja ymmärtävät mitä haluat sanoa. Me haluamme että asiakkaat ostavat sinulta. Käytettävyys on avainsana verkkopalvelujesi tehokkuutta mitattaessa.

 

 

Fakta 3: On pystyttävä mittaamaan miten asiakkaat saapuvat sivustoillesi, mitä he tekevät siellä ja ennenkaikkea, tekevätkö he siellä haluttuja asioita.

 

 

Verkkosivustojesi avulla voit saada lisää asiakkuuksia, lisää yhteydenottoja ja lisää kassavirtaa, mutta vain mikäli asiat tehdään oikein.

 

 

Sen lisäksi että on olemassa verkkosivut tai -palvelu, on pystyttävä mm. mittaamaan kuinka haluttu kohdeyleisö on saavutettu. Ilman tätä tietoa, on kuin omistaisi kaupan tai ravintolan jonka asiakkaiden määrä on täysi arvoitus. On myös tiedettävä mitä toimenpiteitä paremmat tulokset vaatisivat. Ilman tätä tietoa on kuin ravintola tarjoaisi asiakkailleen aina samaa ruokaa riippumatta siitä mistä asiakkaat pitävät.

 

 

Fakta 4: Verkkosivustosi voivat olla sinulle kuluerä tai ne voivat olla tehokas asiakasmagneetti.

 

Me olemme auttaneet lukuisia asiakkaitamme saamaan liiketoimintaansa merkittävää parannusta verkkopalveluiden avulla. Me autamme myös sinua mielellämme.

 

Verkkosivustosi voivat olla kuluerä tai tehokas asiakasmagneetti. Ota yhteyttä niin selvitämme kumpaa ne ovat sinulle tällä hetkellä.